Precauzioni per l'usu di lunch boxes di plastica.

1. Eliminate u coperchio di lunch box quandu si riscalda

Per certi lunch boxes di u fornu di micru, u corpu di scatula hè fatta di PP N ° 5, ma u coperchio di scatula hè fatta di PE N ° 4, chì ùn pò micca sustene a temperatura alta.Allora ricordate di caccià a tappa prima di mette in u fornu à micru.

2. Sustituitu puntuale

A vita di serviziu di u lunch box hè in generale di 3-5 anni, ma deve esse rimpiazzatu immediatamente in casu di decolorazione, brittleness è yellowing.

3. Pulite in u locu

Per assicurà a strettezza di certi lunch boxes, un anellu di sigillatura hè stallatu nantu à a tapa.In ogni casu, se u residu di l'alimentariu si filtra in l'anellu di sigillatura, diventa un "locu benedettu" per u muffa.
Hè ricumandemu di pulizziari l'anellu di sigillatura è a so groove ogni volta chì hè pulita, è poi stallà torna nantu à a tappa dopu chì hè secca.

4. Ùn mette micca l'alimentu chì accelerà l'anziane di u lunch box

Se l'alcohol, e bevande carbonatate, l'acitu è ​​l'altri sustanzi àciti sò guardati in lunch boxes per un bellu pezzu, hè faciule per accelerà l'anziane.Dunque, s'è vo avete l'acitu fatti in casa, u vinu di bayberry rossu, etc., ricordate micca di mette in scatuli di plastica freschi, è pudete ancu guardà in vetru.

5. Ùn hè cunsigliatu per reutilizà scatuli di plastica dispunibuli per piglià

Oghje, assai scatuli di takeout sò di bona qualità è marcati cù materiale PP sicuru No. 5.Qualchidunu ùn ponu aiutà, ma lavà è guardà in casa per u reutilizazione.

Ma in fatti, questu hè sbagliatu.

A causa di u cuntrollu di i costi è altri motivi, ùn ci hè di solitu un standard di sicurezza assai altu per i lunch boxes dispunibuli, chì sò fatti per cuntene l'alimentu cù alta temperatura è oliu pussibule per una volta.Hè sicuru d'utilizà in questa cundizione.In ogni casu, s'ellu hè adupratu più spessu, a so stabilità serà distrutta, è i sustanzi dannosi in questu precipitanu, chì ponu influenzà a salute à longu andà ~


Tempu di Postu: Nov-11-2022

Inuiry

Seguiteci

  • sns01
  • Twitter
  • ligatu
  • youtube