Cunsiglii per l'acquistu è l'usu di lunch boxes di plastica dispunibuli

1. A qualità è a sicurità sò assai impurtanti, è i falsificazioni ùn sò micca accettabili.A più vicinu hè a struttura di a porcellana, u megliu.A so superficia hè liscia è riflettente cum'è a ceramica, è a so sensazione di a manu hè troppu pisanti;A più vicina hè a struttura di plastica, u peghju hè.A so superficia hè ovviamente micca liscia cum'è a ceramica, è a so sensazione hè ancu ligera.Poveru prudutti melamine tableware hannu una piccula quantità di picculi bolle, sbiancanti, crepe superficiale, steli evidenti, fondu bulge è ripples, è spots mottled evidenti, mentri chiddi high-di qualità ùn.

2. A compra dipende di u canali, è solu i prudutti qualificati ponu esse acquistati.Duvete andà in i centri commerciali regulari è supermercati per cumprà.Hè ricumandemu di dà a priorità à i prudutti di melamine di marchi famosi, è evite micca cumprà trè micca prudutti.

3. Ùn pagà per u "apparizione".Hè affidabile per esse u stessu internu è fora.Pruvate di sceglie tavulinu cù superficia liscia, culore biancu o chjaru è senza mudellu in l'internu, in particulare vasellame per i zitelli è i zitelli.Ùn sceglite micca prudutti cù mudelli di culori brillanti in a tavola.

4. L'etiqueta è l'identificazione deve esse chjara, è l'ispezione attenta ùn deve esse trascurata.I prudutti di a tavola di melamina o l'etichette sò marcati in modu visibile cù: nome di u produttu, marca, numeru standard esecutivu, data di produzzione è vita di scaffale o numeru di lotto di produzzione è data d'usu limitatu, specificazione di u produttu, mudellu, qualità è quantità, identificazione di qualificazione di u produttu, temperatura d'usu, nome, indirizzu è infurmazione di cuntattu di u fabricatore, numeru di licenza di pruduzzione, etc. Evitate di cumprà prudutti senza etichette.

5. Ùn scrub melamine tableware cù palle di filu d'azzaru durante a pulizia.Ci hè una strata di film brillanti di melamine in polvere nantu à a superficia, chì pò prutezzione di a tavola.Hè megliu di sfracicà a tavola cù un detergente per a tavola è una gasa suave per evità graffii nantu à a superficia di u produttu.


Tempu di Postu: Nov-11-2022

Inuiry

Seguiteci

  • sns01
  • Twitter
  • ligatu
  • youtube